DOLAR 0,0000
EURO 0,0000
STERLIN 0,0000
ALTIN 000,00
BİST 00.000
Advert

Betpasgiris.vip restbetgiris.co betpastakip.com restbet.com betpas.com restbettakip.com evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car eşya depolama eşya depolama ev depolama istanbul evden eve nakliyat sex shop

Hanife Yiğit
Hanife Yiğit
Giriş Tarihi : 14-10-2021 11:28

Müşteri Temsilcileri Ve Bayiler Kimin Muhattabı?

Evet, sosyal bir sorun olarak karşımıza çıkan ve çoğu zaman bu konu başlığımızı yani “Müşteri temsilcileri ve bayiler kimin muhattabı?” sorusunu gerek kendi kendimize gerek müşteri temsilcilerine gerekse de bayilere sorduğumuz ve bu konuda sitem ettiğimiz hatta kavga konusu ettiğimiz doğrudur.  Haklı bir sitem haklı bir kavga sebebi.  Neden mi çünkü ortada muhatap yok.

Geçin muhatabı sizi oradan oraya sürükleyip durmaktan başka bir işe yaramayan bayiler ve müşteri temsilcileri ile gereksiz yere vakit kaybetmekle uğraşıyorsunuz. Yine olan size oluyor. Hadi sürüklendiniz işiniz hal oldu mu hayır, bir geriye dönüp baktığınızda bir adım dahi ilerleyemediğinizi görüyorsunuz.  Haliyle cinnet getirmemek elde değil. Hele de sizi ciddiye almayan sadece bir söz etrafında hareket eden insanlarla muhatap olmak inanın bana oldukça sinir bozucu.

Toplumun her kesiminin başına gelmiştir bu dediğim şey. Benimde başıma gelmedi değil. Başa gelmeyecek şey de değil sonuçta herkes işini dört dörtlük yapmıyor ne yazık ki toplumumuzda. Bayilerden ve müşteri temsilcilerinden de illaki işini doğru dürüst yapmayan olacaktır. At gözlüğü takmış sadece bir laf bir iki cümle ezberlemiş ve sürekli o cümleleri tekrarlayan ve çözüm odaklı kesinlikle yaklaşmayan ve çözüm için çaba harcamayan bayiler ve müşteri temsilcileri de bu sebeple var. Durumu anlatıyorsun anlatıyorsun tek bilinen şeyi “kendisi gelecek yada müşteri temsilcisine durumu izah edecek bizim yapabileceğimiz bir şey yok” derken bayi.  Müşteri temsilci de Cumhurbaşkanı havasını güdüp “bizim yapabileceğimiz bir şey yok bayiye gitmeniz gerek” diyor yada saçma sapan konu dışı bir şeyler dinlettirilip telesekreterden telefon yüzünüze kapanıyor yada açılıyor telefon oradan oraya yönlendirme yapılıyor yada zihin bulanıklığı için gerekli gereksiz dalga geçer gibi işlemler yaptırmaya kalkışılıyor ve sonuç yine sıfır oluyor yada açılıp hemen meşgule yönlendiriyor yada hiç açılmıyor… Daha sayılabilir belki de ama en çok bu sorunlarla karşı karşıya kalmakta operatör müşterileri.  Bu yazıyı yazıyorum ama muhattap yine bulunamayabilir tüm operatör müşterileri için. Denetim var mı bilemiyorum. Eğer gerçekten onlar bir sistemle denetlenseydi operatör sahipleri para getiren, meyve veren ağaçlarını taşlar mıydı? Hiç sanmıyorum. Parayı seven bir milletiz.  Bakın onlar bile mutfak eşyası satışına başlamış yada başka bir kampanya adı altında başka işlere yönelmiş kendi işlerini doğru dürüst yapıyorlar ya…  Kendi işlerini yapsalardı bu yazıda yazılmadı yada onca müşteri mağdur olmazdı bu konu da hiç bir şekilde gündeme gelmezdi. Benim gördüğüm ve gözlemlediğim kadarıyla bayiler ve müşteri temsilcileri sadece müşteriye hat veriyor, paket sunumu yapıyor ama gerisi ile ilgilenmiyor.  Sorun mu var biz muhatap değiliz deyip kenara çekiliyor.  Peki, sorun yaşayan vatandaş ne yapsın haliyle sık sık operatör değişikliğine gidiyor ama bu seferde sorun ikiye katlanıyor. Çünkü hat taşıma işlemleri de sıkıntı, bir önceki operatörde veya bir sonraki operatörde mutlak surette sorun yine baş gösteriyor ve yine çözüm yok.

Herkes merkezde yaşayan müşteriler kadar da şanslı değil ki sürekli gelsin bayiye o anda da müşteri hizmeti giriyor devreye arıyorsun yine muhatap yok bayiye yol gösteriyor ama gidemiyorsun ulaşım sıkıntısı var ne yazık ki. Hasta olabiliyor ya da yatalak olabiliyor operatör müşterisi benim yerine biri ilgilensin konuyla diyor ama oda olmuyor maalesef. “Kendi” gitmesi gerek çünkü alınan cevap bu bayiden, müşteri temsilcisine de ulaşılamıyor mağdur olan yine operatör müşterisi oluyor ne yazık ki. Malatya’mızda köy ve kırsalda iş yoğunluğu da fazla çünkü besicilik, yetiştiricilik işleriyle uğraşılıyor anlayacağınız her kafasına estiği gibi gelemiyor merkeze. Bayilerde yoğunluğun olduğu yerlere yada merkezi yerlere sadece kurulduğu için her türlü mağdur oluyor kırsal ve köydeki operatör müşterileri.

Operatörler tek bir kişiye yada bir gruba hitap etmiyor her kesime hitap ediyorsa her kesime aynı ve eşit şekilde yaklaşmalı çözüm odaklarını da ona göre geliştirmeli.  Müşteri memnuniyetine de gereğinden fazla önem vermeli ki daha çok müşterisi olsun operatörlerin. Çünkü sorunlu olan kapılar müşteriler tarafından kapatılır unutulmamalıdır. Ekmeklerini nereden sağlıyorlarsa gerek müşteri temsilcileri gerekse de bayilerde çalışan personeller ona göre davranmalı çözümse çözüm üretebilmeli.  

Tüm bu sebeplerden dolayı hem müşteri temsilcileri hem de bayilerdeki bu rahatlığa bir dur demek gerek. Bende bir müşteri olarak operatör üst yetkililerine sesleniyorum gelin denetiminizi yapın işini doğru dürüst yapmayana yol verin çünkü giden sizin paranız oluyor daha insancıl, daha çözümcül, daha yetenekli ve kabiliyetli iş bilen insanlarla çalışın. Ve yine tekrar etmek gerekirse hiçbir operatör müşterisi müşteri temsilcisi ile bayi arasındaki bu uyuşmazlık arasında kalmak istemez.

 

 

 

 

 

 

 

 

NELER SÖYLENDİ?
@
E-GAZETE
7.12.2021
NAMAZ VAKİTLERİ
PUAN DURUMU
  • Süper LigOP
  • 1Trabzonspor1539
  • 2Konyaspor1527
  • 3Fenerbahçe1527
  • 4Hatayspor1526
  • 5Başakşehir FK1525
  • 6Alanyaspor1524
  • 7Galatasaray1523
  • 8Fatih Karagümrük1522
  • 9Beşiktaş1521
  • 10Adana Demirspor1520
  • 11Sivasspor1519
  • 12Giresunspor1519
  • 13Kayserispor1519
  • 14Altay1518
  • 15Antalyaspor1518
  • 16Gaziantep FK1518
  • 17Göztepe1514
  • 18Yeni Malatyaspor1514
  • 19Kasımpaşa1511
  • 20Çaykur Rizespor1510
Gazete Manşetleri
Yol Durumu
E-Bülten Kayıt
ARŞİV ARAMA
Malatya Haber