DOLAR 0,0000
BİST 00.000
Hasan Yalçın Karataş
Giriş Tarihi : 26-12-2020 18:42

MANDA VE HİMAYE KABUL EDİLEMEZ (4)

ABD’den hava savunmamı için patriot füzesi paramızla istiyoruz fakat vermiyorlar. (hava savunmamızı uçaklarla yapıyoruz.) Rusya’dan s400 füzesi alıyoruz sen nasıl Rusya’dan füze alırsın diye bizi sıkıştırıyor. f35 uçak yapımına ortak olduğumuz halde. Verdiği 6 uçağı geri istedi verdik. Ayrıca bugünlerde yaptırım uygulayacak, bu ne biçim stratejik ortaklık, NATO’nun en büyük askeri gücü olan Türkiye’ye bunları reva görüyor. Sebebi şunlardır: Kuzey Suriye’de bağımsız hareket ediyorsun, Doğu Akdeniz de serin sular da yüzüyorsun, sismik araştırma yapıyorsun, Libya da bağımsız hareket ediyorsun. Türkiye bağımsız ülke değil mi, sadece biz hak ve menfaatlerimizi koruyor ülkenin güvenliğini sağlıyoruz. Post modern mandater ülke olmuş ABD Türk Devletine sana çizdiğimiz alan dışına çıkamazsın, benden habersiz insiyatif kullanamazsın diyor. Ülkemizde ki mandacılar da ABD’nin bize söylediğini aynı cepheden bize dönüp Libya’da ne işimiz var diyorlar.

21. yüzyıla savunma sanayinde yüksek teknoloji kullanarak giren Türkiye Mil-Gem projesi geliştiriyor. Savaş gemisi yapımı, denizaltı yapımı konusunda bir üst sınıfa çıkıyoruz, toplar p. Tüfekleri, roket ve füzeler yapıyoruz, elektronik harpte dünya devleri ile yarışıyoruz onların bilgisayar yazılım sistemlerini millileştiriyor, İHA-SİHA ları üretiyor dünya da 1 numara oluyoruz. Muharebe meydanlarında sürü SİHA taktiğini ilk kez kullanıyoruz. Atak helikopterlerini (taarruz helikopteri) yapıyoruz. Gökbey helikopterlerini yapıyoruz. Efendim motorunu dışarıdan alıyoruz diye işi küçümseyen marjinaller seviniyor, şimdi motoru da yaptık. Atlantik ekseni bu gelişmeleri istemiyor. Bizden silahları alacaksınız diyor. Kafkas Ordusu komutanı Nuri KİLLİGİL (Nuri Paşa) silah fabrikası kuruyor. Silah ihracına başlıyor. Fabrikası yakılarak patlatılıyor. Kendi de orada şehit oluyor, o tarihte İsrail Devleti tanınırken Nuri Paşa nın cenaze namazı bile kılınmıyor. 15 gün sonra halicin sahilinde vücudunun bir parçası bulunarak işçileri cenaze namazını kılıyor. Nuri Demirağ’ın uçak imalatı engelleniyor. Bugün savunma sanayimizin ihracatı 5 milyar doları geçiyor. Hadi ABD’yi Fransa’yı anladık yerli post modern mandacılara ne demeli motoru dışarıdan alıyoruz diyorlar. Çin in bir yol bir kuşak projesiyle ülkemizde Bakü-Tiflis-Kars demiryolu yapıldı. Buradan Londra ya devam edecek, Çin’den Londra ya gidecek, Türkiye Karayolları, Demiryolları, Denizyolları limanlarla lojistik üs olacaktır. Birkaç gün önce İstanbul dan Çin e beyaz eşya götüren yük treni (700 m) törenle Çin e yolcu edildi. 2 deniz 5 ülke geçerek Çin e varacaktı, ihracat yapıyoruz. Anlı şanlı yazar çizer takımı, tren gitmedi gidemedi diye trenin yanında boy boy fotoğraf çektirerek dalga geçtiler. Şimdi tren nerde hangi ülkede takip etsin. Manda trene bakıp dursun. Algı operasyonları ve etki ajanlarının tesirleriyle ezik kalan bu insanlar Türk Milleti nin gelişmesine sevineceklerine onu küçük görüyorlar.

Biden başkan seçilmeden önce Türkiye de muhalefet le bir olup iktidarı devireceğiz diyor Türkiye de işaret ettiği kişilerden ses yok. Hatta için için seviniyorlar, demiyorlar ki sen bizim ülkemize nasıl böyle bir söz söylersin. Biri de çıkıp Biden a sesleniyor; demokrasi dileniyor (sanki ABD de demokrasi var) 100 yıl sonra ne diyeyim mandacılık değişmiş post modern mandacılık gelmiştir.

Sonuç olarak; Atatürk ve arkadaşları zoru seçtiler Sevr Anlaşmasını paramparça ederek ayaklar altına aldılar, düşmanı topraklarımızdan attılar, bitmiş tükenmiş Osmanlı Devletinin küllerinden genç Türkiye Cumhuriyeti ni kurdular. O gün mandacılar kolayı seçtiler. Çünkü basiretsiz idiler, milletimin yanında olmadılar, kendileri olmadılar. Halktan milletten kopuk oldukları için Amerikan mandasıyla yönetilmek istediler. Milletin adamı olanlar istiklal istediler, bağımsızlık istediler Türk Milletinin kendi kendini yönetmesini istediler. MANDA ve HİMAYE KABUL EDİLEMEZ dediler. 21. Yy da emperyalist güçler 1. Dünya savaşındaki gibi ülkelere gelip yönetmiyorlar. Vekalet örgütlerle sivil toplum kuruluşları, vakıflar, cemaatlerle algı operasyonları ve etki ajanları ile insan devşirerek insanları yönetiyor. 1. Dünya savaşında ki mandacılık boyut ve şekil değiştirerek post modern mandater devlet olarak post modern mandaları yönetiyorlar. Bize düşen Türk Milleti olarak Cumhuriyetimizin 100. Yılında tam bağımsız ve büyük Türkiye’yi yaratmaktır.