Yazar
Giriş Tarihi : 06-03-2020 16:25   Güncelleme : 06-03-2020 16:25

Tanışma Ziyaretlerimiz

İnternet anıları 10 Aradan yaklaşık 1 yıl geçmişti

İnternet anıları 10 Aradan yaklaşık 1 yıl geçmişti. Sitedeki arkadaşlarım beni, ben onları iyice tanımaya başladım. İnternet üzerinden ilk ziyareti ‘Nasara’ nickli bir arkadaşım yaptı. Ankara’dan kalkıp özel arabasıyla ta Doğanşehir’e geldi. O kadar yolu gelmesine rağmen bir yemek dahi yediremedim kendisine. İlk ziyaretçim o oldu. Benim oğlumla aynı yaşta bir oğlu vardı. Geldiğinde oğlumla tanıştı. Galatasaraylı olduğunu öğrenince 2. gelişinde oğluma Galatasaray formasıyla bir uçurtma getirmişti. Aradan 3-5 ay geçmişti. Bir gün beni aradı. Patron hazırlan seninle Türkiye turuna çıkacağız dedi. Geleceği gün izin aldım. Sabah saatinde yola çıktık. Kahramanmaraş üzerinden, Pınarbaşı kayseri yoluyla Ankara’ya ulaştık. Burada yine internetteki ortak arkadaşlarımızdan Tourmonstar nickiyle odalara giren Servet arkadaşımızla buluştuk. Ankara Gölbaşında Hatçeana diye bir mekanda yemek yedik. Bize şu an nick’ini hatırlayamadığım bir bayan arkadaşımız da katıldı. Geç saatlere kadar yemekler yendi. Danslar edildi. Arkadaşlar beni otele bıraktılar. Sabah Nasara otele gelerek beni aldı.  Birlikte Tourmonstar’a uğradık vedalaştık. Bursa’ya doğru yola çıktık. Otoban yolculuğu ile İzmit’e geldik. Arabalı vapur ile Yalova’ya geçtik. Oradan Bursa’ya doğru yola çıktık. Orada bizi Guzelce nickli arkadaşımız karşıladı. Bursa’daki bir kurumda Turizm danışmanı olarak çalışan bir arkadaşımız. İlkönce karnımızı doyurduktan sonra bir Uludağ ziyareti gerçekleştirdik. Arkadaşımız Turizm uzmanı. Bizi Bursa’da Ulu Cami, Yeşil Cami başta olmak üzere gezilmesi görülmesi gereken her yeri gezdirdi. Akşam  Karaoğlan parkında yine sohbet odamıza Bursa’dan katılan arkadaşları da aramıza alarak bir buluşma gerçekleştirdik. Burada Nur-M nickli çok güzel sanat müziği okuyan bir arkadaşımız vardı. Onun şarkılarını dinleyerek akşamsefasını sonlandırdık. Ertesi sabah hem kitapevi hem de kahvaltı salonu olan bir mekânda buluştuk. Burada Neu nickli bir genç ile Mayama nickli bir bayan da aramıza katıldı. Sonrasında yine bana abi diyen bir bayan arkadaş bulunduğumuz mekâna eşiyle birlikte geldi. Eşi Malatya’da askerlik yapmış. Mutaassıp birisiymiş ama gelen Malatyalı bir abim deyince kendisi de eşiyle birlikte ziyaretimize geldi. Beyefendi Malatya Dilek’te jandarma olarak görev yapmış. Dedemleri tanıyor. Bayağı kaysınızı yedim helal edin diye de helalleştik. Kahvaltının ardından tarihi ve turistik yerleri gezmemizin ardından Bursa ziyaretimiz kısa zamanda tekrar buluşmak üzere sona erdi.