Kiltepe Mahallesi Muhtarı Celal Demirtaş, 6 Şubat depreminin ardından mahalle halkının rezerv alan taleplerinin devam ettiğini, ancak bürokrasinin yavaş işlemesinden dolayı vatandaşların mağduriyet yaşadığını dile getirdi.
"Bürokrasi Vatandaşı Mağdur Ediyor"
Büyükşehir Belediyesi tarafından zemin katta açılan büroda vatandaşların taleplerini iletmek için yoğun çaba gösterdiğini belirten Demirtaş, yaşanan aksaklıkları şu sözlerle ifade etti:
“Kiltepe Mahallemizle ilgili yaklaşık 6 aydır devam eden bir davamız var. Bu konuyu sürekli gündeme getiriyorlar ama çözüm sunulmuyor. Buraya gelen vatandaşlar, sabahın erken saatlerinde sıra alıyor ve akşama kadar beklemek zorunda kalıyor. Beş mahalleye hizmet veren sadece dört memur var. Bu durum hem vatandaşları hem de işleyişi ciddi şekilde olumsuz etkiliyor.”
Vatandaşlar Rezerv Alanı İçin Israrcı
Kiltepe Mahallesi sakinlerinin büyük bir kısmının rezerv alanı talebinde bulunduğunu belirten Demirtaş, sürecin yavaş ilerlemesinin katılım oranını düşürdüğünü söyledi:
“Mahalle halkının yüzde 90’ı rezerv alanı istiyor. Ancak işlerinden izin alamadıkları için imza atmaya gelemiyorlar. Günde yalnızca 100 kişiye işlem yapılabildiği söyleniyor. Bu durum katılımı azaltıyor ve vatandaşları mağdur ediyor.”
Çözüm Önerisi: "Her Mahalleye Ayrı Bir Konteyner"
Demirtaş, mevcut sorunların çözülmesi için önerilerde bulunarak, her mahalleye ayrı bir konteyner yerleştirilmesi gerektiğini ifade etti:
“Her mahalleye bir konteyner konulup, burada devlet memurlarının vatandaşlardan imza alması daha pratik bir çözüm olacaktır. Bu sayede insanlar saatlerce beklemek zorunda kalmaz, işyerlerinden izin almak için zor durumda kalmazlar.”
"Devlete Güvenimiz Tam, Ancak İşleyiş Sorunlu"
Devlete olan güvenini yineleyen Demirtaş, sürecin hızlandırılması için yetkililere çağrıda bulunarak, şunları söyledi:
“Devletimiz çok güçlü, buna inanıyoruz. Ancak burada kentsel dönüşüm bürosunun işleyişi zayıf. Vatandaşları mağdur etmeyen bir düzen kurulmalı. Artık bu mağduriyetin sona ermesini istiyoruz.”
Yorum yazarak Sonsöz Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Sonsöz Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Sonsöz Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Sonsöz Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.
Şimdi oturum açın, her yorumda isim ve e.posta yazma zahmetinden kurtulun. Oturum açmak için bir hesabınız yoksa, oluşturmak için buraya tıklayın.
Yorum yazarak Sonsöz Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Sonsöz Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Sonsöz Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Sonsöz Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.
(2)Kenan - Hele Bir afat var telefonlar cevap vermiyor adamlar.
Hasan - Özellikle Malatya Doğanşehir personel leri çok sıkıntılı
Yazılan yorumlardan Sonsöz Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Sitemizin Topluluk Kurallarına uymayan yorumlar yayınlanmaz. Yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz.
Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Sonsöz Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Sonsöz Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.