Tüdün, viyadükteki çalışmaların ağır vasıta ve nakliye sektöründe ciddi sorunlar yarattığını belirterek, yaşanan trafik sıkışıklığının maliyetleri artırdığını ve zaman kayıplarına yol açtığını ifade etti.
Tüdün, Beylerderesi Viyadüğü'nün Malatya'nın batıya açılan ve alternatifi olmayan bir kapısı olduğuna dikkat çekerek, viyadükteki çalışmaların hızlandırılması gerektiğini vurguladı. Özellikle Organize Sanayi Bölgeleri, havaalanı, İkizce TOKİ konutları, Doğanşehir, Akçadağ ve Darende gibi ilçelere ulaşımın sağlandığı bu güzergahta yaşanan trafik sıkışıklığının bölge ekonomisini olumsuz etkilediğini belirtti.
Tüdün,
"Nüfusun ve ekonomik hayatın batıya dönük olduğu gerçeği göz ardı edilmemeli. Bu güzergahta en az iki köprü daha yapılmalı ve alternatif yollar açılmalıdır," diyerek, şehri yönetenlerin ve seçilmişlerin konuya daha duyarlı yaklaşmasını ve sorunları ivedilikle çözmesini beklediklerini ifade etti.
Kaynak: HABER MERKEZİ
Yorum yazarak Sonsöz Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Sonsöz Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Sonsöz Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Sonsöz Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.
Şimdi oturum açın, her yorumda isim ve e.posta yazma zahmetinden kurtulun. Oturum açmak için bir hesabınız yoksa, oluşturmak için buraya tıklayın.
Yorum yazarak Sonsöz Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Sonsöz Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Sonsöz Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Sonsöz Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.
(4)Malatyali - Bir Malatyalı olarak utanç duyuyorum ne yönetim nede başkan hiç bir halt tan anlamayan varlıklar yazık Malatya sahipsiz
Deprem bölgesi olarak halkın derdine derman olmayan bir yönetim halk getirdi bunları dewletin malı deniz yemeyen keriz misali yazık çok yazık
Kerem Özcan - Viyadük tadilatının yapılması yerine
Tekrardan daha geniş ve ek olarak tramvay hattı
Da yapılarak ileriye dönük bir çalışma yapılması gerekiyor
Depremden zarar görmüşse eğer tadilat yapılması çok da sağlıklı olmayacağını düşünüyorum
Bence yıkılıp yeniden yapılması gerekiyor
Ahmet Bilen - Geçerken bakmıştım, köprü giriş çıkışında ki seviye farkını gideriyorlar. Asfalt hasarları, kasisler olduğu gibi duruyor. Yapılan göstermelik çalışmalar 2-3 kişi ile 2-3 günde bitecek işlerdi. Bazı günler orada hiç çalışan görmüyorum. Olan vatandaşa ve kesesine oluyor. Bu kadar beceriksiz, liyakatsiz, başıbozuk bir belediye görmedim. Zaten böyle bir rezil köprüyü yapabilmek için de maharet gerekiyor ki belediye bunu başarmıştı.
Mehmet Karaman - Cahil kardaş orayı karayolları yani Elazığ bölge müdürlüğü yapıyor
Yazılan yorumlardan Sonsöz Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Sitemizin Topluluk Kurallarına uymayan yorumlar yayınlanmaz. Yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz.
Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Sonsöz Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Sonsöz Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.