Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın onaylarıyla belirlenen 2024 yılı yatırım programında, Malatya'ya önemli projeler ve yatırımlar ayrıldı. Belediyeler ve üniversitelerin haricindeki kamu projelerine yönelik ilk etap ödenekleri şu şekilde sıralandı:
- Arguvan-Yoncalı Barajı: 320 Milyon TL
- Malatya Yeni Adliye Sarayı: 750 Milyon TL
- Pütürge-Miryaylası Göleti: 30 Milyon TL
- Battalgazi-Yenice Göleti: 25 Milyon TL
- Malatya-İspendere Göleti: 1 Milyon TL
- Yazıhan-Ansur Göleti: 1 Milyon TL
- Akçadağ-Sultansuyu Barajı: 90 Milyon TL
- Malatya TMO Yeni Bina: 20 Milyon TL
- Sultansuyu At Tavlası-Boğa Anası Tesisi: 96 Milyon TL
- Malatya Orman İşletme Binası ve Lojmanları: 104 Milyon 640 Bin TL
- Glutensiz Ürünler Ar-Ge Merkezi: 12 Milyon 600 Bin TL
- Malatya Yeni Havalimanı Terminal Binası: 810 Milyon TL
- Malatya-Gölbaşı Yolu: 700 Milyon TL
- Malatya Gölbaşı Ayrımı Darende Yolu: 184 Milyon TL
- Pütürge-Doğanyol Yolu: 50 Milyon TL
- Kuluncak-Hekimhan Yolu: 40 Milyon TL
- Malatya Erkenek Tüneli Bölge Yolu: 180 Milyon TL
- Beylerderesi Köprüsü: 26 Milyon TL
- Tohma Köprüsü: 24 Milyon TL
- Malatya Trambüs 2. Etap Projesi: 551 Milyon 942 Bin TL
- Malatya Polis Meslek Yüksekokulu Barınma-Spor Kompleksi: 50 Milyon TL
- Malatya Arslantepe Karşılama Merkezi: 46 Milyon TL
- Atatürk Evi Çevre Düzenleme-Restorasyon: 75 Milyon TL
- Darende Sadrazam Mehmet Paşa Kütüphanesi: 14 Milyon TL
- Malatya İçmesuyu 1. Etap-Kanalizasyon-Arıtma: 311 Milyon TL
Malatya, 2024 yılında hayata geçirilecek bu projelerle kalkınma ve altyapı alanında önemli adımlar atacak.
Yorum yazarak Sonsöz Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Sonsöz Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Sonsöz Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Sonsöz Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.
Şimdi oturum açın, her yorumda isim ve e.posta yazma zahmetinden kurtulun. Oturum açmak için bir hesabınız yoksa, oluşturmak için buraya tıklayın.
Yorum yazarak Sonsöz Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Sonsöz Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Sonsöz Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Sonsöz Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.
(1)Mehmet Timur - Adıyaman Çelikhan Malatya yolu da biran önce yapılmalıdır. Trafik yükü fazla yollar dar ve virajlı, AKP'ye yakışmıyor.
Yazılan yorumlardan Sonsöz Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Sitemizin Topluluk Kurallarına uymayan yorumlar yayınlanmaz. Yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz.
Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Sonsöz Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Sonsöz Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.