Genç kullanıcıları daha iyi anlayan bir teknoloji markası
realme, son derece rekabetçi bir akıllı telefon pazarında kuruldu ve hızla pozisyonunu belirlediği bir farklılaşma stratejisi benimsedi: dünya genelinde genç kullanıcılara daha iyi teknolojiler ve tasarımlar sunmak. Son beş yıl içinde genç nesillere dair kapsamlı bilgiler edinen realme, dünya genelinde 200 milyondan fazla kullanıcıya çığır açan performans ve tasarıma sahip ürünler sunmaya devam ediyor.
Önümüzdeki beş yılın başında genç kullanıcıları daha iyi anlayan bir teknoloji markası olmak için realme, bu konudaki kapsamlı bilgisine dayanarak ve şirketin gelişimine rehberlik ederek marka konumunu trend temelli bir stratejiden daha açık ve kapsamlı bir stratejiye dönüştürdü. Sky Li şunları söyledi: " Yeni konumlandırmamızın odak noktası, bir yön değişikliğinden ziyade bir açılım niteliğinde. Bu, uzun vadeli yatırımlarımıza ve gelişimimize rehberlik ederek, dünyanın çeşitli bölgelerinde ve pazarlarda daha fazla genç kullanıcıyla daha iyi bir bağlantı kurmamıza yardımcı olacak.”
5 yıllık marka değeri ve genç kullanıcıların bilinirliğiyle realme, standardını daha yükseğe çıkarmayı hedefliyor. realme, genç kullanıcıların beklentilerini aşma hedefiyle, marka ve ürün deneyimine her zamankinden daha fazla önem vererek imkansızdan başlıyor ve bu hedefini mümkün kılmak için standartları yükseltiyor. Bu nedenle realme, gelecekteki gelişime yönelik isteklerini daha net bir şekilde özetleyen yeni bir misyon benimsedi: “Dünyanın dört bir yanındaki genç kullanıcıların, beklentileri aşan teknoloji deneyimlerinden keyif almasına olanak sağlamak.” Asıl amacına sadık kalan realme, ileriye dönük daha büyük bir odaklanma ve hırsla ilerleyecek, yeni olasılıkları keşfetmek ve hedeflerine ulaşmak için atılımlar yapmaya hazır olacak.
“Fırsat odaklı”dan “marka odaklı”ya
realme, her zaman gençleri merkezine koyarak ve kullanıcı odaklı yaklaşıma bağlı kalarak bu üç alanda rekabet gücünü artırıyor: ürün gücü, teknolojik güç ve marka gücü. Bu yaklaşım, realme'nin uzun vadeli ve yüksek kaliteli bir büyüme elde etmesine rehberlik ediyor.
Ürün gücünde atılımlar yapabilmek için realme, “Simply Better” ve “No Leap, No Launch” stratejilerine bağlı kalmaya devam ederken, aynı zamanda üç ürün serisinin konumlandırmasını da netleştiriyor. GT Serisi, Yüksek Seviye Performans Amiral Gemisi olarak konumlandırılırken, Number Serisi, Yeni Nesil Görüntüleme ve C Serisi ise Essential Plus olarak konumlandırılıyor.
Ayrıca realme performans, fotoğrafçılık ve tasarım olmak üzere üç alanda ürün deneyimini geliştirmeye odaklanacak. Bu kapsamda 30'dan fazla önde gelen teknoloji ortağıyla iş birliği yaparken, araştırma ve geliştirmeye daha fazla yatırım yapacak. Bu sayede teknolojideki en son gelişmeleri doğrudan genç kullanıcılarına sunabilecek.
realme, marka gücü konusunda genç nesile odaklanmaya devam ederek müşteri anlayışı mekanizmasını daha uyumlu ve duyarlı olacak şekilde optimize edecek. Sky Li, realme'nin projelerin ortasındayken bile yeni kullanıcı anlayışını doğrudan marka ve ürün gelişimine entegre edebileceğini, böylece akıcı, dinamik ve üç boyutlu hissettiren bir marka deneyimi yaratabileceğini belirtti.
Ürün gücü, teknolojik güç ve marka gücünü rekabetçiliğinin merkezine koyan realme, en son teknolojik gelişmeleri doğrudan genç kullanıcılara ulaştırarak, genç kullanıcıları daha iyi anlayan bir teknoloji markası olma hedefini bir fikirden gerçeğe dönüştürüyor. Bu sebeple realme, yeni bir slogan ortaya koyuyor: “Make it Real”. Bu slogan, realme'nin “Dare to Leap” ruhunu korurken genç kullanıcılara daha fazla odaklanıyor ve onların hayatlarına gerçek, net ve somut faydalar sunmayı hedefliyor.
Önümüzdeki 5 yıl boyunca realme, asıl amacına sadık kalıp gençlerle birlikte büyüyerek, genç kullanıcıları daha iyi anlayan, onların manevi arayışlarını ve duygusal değerlerini doyuran bir teknoloji markası haline gelmeyi ve “Make it Real” sloganını gerçeğe dönüştürmeyi hedefliyor.
realme hakkında:
realme, en son teknolojileri daha erişilebilir hale getirerek akıllı telefon ve AIoT pazarında fark yaratan küresel bir tüketici teknolojisi şirketidir. realme, üstün özelliklere, kaliteye ve trend belirleyen tasarımlara sahip bir dizi akıllı telefon ve yaşam tarzı teknolojisi cihazını erişilebilir fiyatlarla tüketicilere sunmaktadır.
Sky Li tarafından 2018 yılında kurulan ve "Make İt Real" ruhuyla hareket eden realme, sadece beş yıl içinde dünya çapında 30 pazarda ilk 5 akıllı telefon oyuncusundan biri haline geldi. realme, Çin ve Güneydoğu Asya, Güney Asya, Avrupa, Rusya, Avustralya, Orta Doğu, Latin Amerika ve Afrika dahil olmak üzere dünya çapında 61 pazarda 160 milyondan fazla kullanıcıya sahip.
Kaynak: HABER MERKEZİ
Yorum yazarak Sonsöz Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Sonsöz Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Sonsöz Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Sonsöz Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.
Şimdi oturum açın, her yorumda isim ve e.posta yazma zahmetinden kurtulun. Oturum açmak için bir hesabınız yoksa, oluşturmak için buraya tıklayın.
Yorum yazarak Sonsöz Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Sonsöz Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Sonsöz Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Sonsöz Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.