Göreve geldikleri 21 Nisan 2024 tarihinden bu yana geçen süreçte, üye sayısında önemli bir artış yaşandığını ve sağlık çalışanlarının taleplerine duyarlılıkla yaklaştıklarını ifade etti.

Ulutaş, yaptığı açıklamada,

"Sağlık Sen Malatya Şubesi olarak, kıymetli delegelerimizin takdirleriyle yeni bir yönetim sürecine girdik. Bu süreçte, yönetim kurulu üyelerimiz, delegelerimiz ve temsilcilerimizle sürekli istişare halinde olduk ve şubemizin üye sayısında önemli bir artış sağladık. Sağlık ve sosyal hizmet çalışanlarının da birer depremzede olduğunu unutmadan, onların moral ve motivasyonunu yükseltmek amacıyla çeşitli etkinlikler düzenledik. Ayrıca, yeni bir hizmet bürosu kazandırarak üyelerimizle iletişim problemlerini büyük ölçüde aştık" dedi.

Üyelerin Taleplerine Duyarlılık

Sağlık çalışanlarının sorunlarını ele aldıklarını vurgulayan Ulutaş,

"Üyelerimizden gelen talepleri sürekli değerlendiriyoruz. Kreş sorunu, taban ve teşvik ödemelerinin artırılması, deprem bölgesindeki sağlık çalışanlarına ödül verilmesi gibi birçok konuda çözüm üretilmesi için çalışıyoruz. Ayrıca, 3600 ek göstergenin tüm personeli kapsaması, sağlık personelinin ve birinci derece yakınlarının muayene önceliği gibi konularda da çalışmalarımız sürüyor" diye konuştu.

Birçok Soruna Çözüm Getirdik

Ulutaş, Sağlık-Sen Genel Merkezi’nin hayata geçirdiği uygulamalara da değindi.

"Bazı illerimizde Sağlık-Sen kreşleri hizmete başladı, üyelerimize Ankara’da konaklama sorunu çözülürken, ücretsiz taksi hizmeti de sunulmaktadır. Ayrıca, SiMER (Sağlık-Sen İletişim Merkezi) aracılığıyla hukuki ve mevzuat desteği ücretsiz sağlanmakta, üyelerimizin eğitim ihtiyaçları çevrimiçi kurslarla karşılanmaktadır" dedi.

Ulutaş, son olarak, Sağlık-Sen'in geleceğe yönelik vizyonunu koruyarak, tüm sağlık ve sosyal hizmet çalışanlarının refahı için çalışmalarına hız kesmeden devam edeceğini belirtti.