Kuzey Kuşak Yolu ve bu yola yapılan bağlantı yollarındaki inceleme programına katılan MASKİ Genel Müdürü Mehmet Mert, ciddi emekler sarf edildiğini belirterek,
“Ergenekon Köprüsü ile Kuzey Kuşak Yoluyla bağlantı kısmına şu anda devam ediliyor. Kuzey Kuşak Yolunun hem mezarlık bağlantısı, hem burası, Çarmuzu bağlantısı, Emeksiz Caddesi bağlantısı ve Recep Tayyip Erdoğan Dünya Kayısı Ticaret Merkezi ile birleşme bağlantıları var. Kuzey Kuşak Yoluyla beraber bu bağlantı yolları da paralel olarak bitmek üzere. Burada çok ciddi bir emek var. Bu bölgede yol düzenlemesi, ışıklandırma ve buna benzer hiçbir şey yoktu. Yol projesi ile beraber şu anda tamamını bitme aşamasına getirdik” dedi.
İnceleme programında konuşan Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Selahattin Gürkan, yapılan yol çalışmalarından dolayı Büyükşehir Belediyesi Yol Ve Altyapı Koordinasyon Dairesinde çalışan ekiplere emeklerinden dolayı teşekkür etti. Başkan Gürkan,
“Ergenekon Köprüsü ve Alparslan Türkeş Bulvarı diye tabir ettiğimiz bölgede Kuzey Kuşak Yoluyla bağlantı yolunun çalışmalarını görmek maksadıyla incelemelerde bulunmaya geldik. Çalışmalar yoğun bir şekilde devam ediyor. Yol medeniyettir. 21. yüzyılda artık asfaltsız hiçbir yerleşim yeri olmayacak dedik ve bu konuda gerek kırsal kesimlerde yapmış olduğumuz çalışmalarda, gerek şehir merkezindeki yapmış olduğumuz çalışmalardan dolayı arkadaşlarımız hakikaten tarihi destanlar yazdılar. Ben bu anlamda Yol Ve Altyapı Koordinasyon Dairesi’nde çalışan arkadaşlarımızı tebrik ediyorum. Çalışmalarında başarılar diliyorum.
Bir taraftan Kuzey Kuşak Yoluna bağlantılar verirken, diğer taraftan alternatif yol olarak yapmış olduğumuz Anayurt Bulvarı’ndan ilerisinde Malatya'nın tek arteri olan ana caddesine ve üstte Danişmend Gazi ve Alp Er Tunga Bulvarı’na bağlanan bir yol. Bu yol sadece burası ile kaim bir yol değil aynı zamanda bu yolla beraber bu yola paralel yolların gerek Kaynarca, gerek Emeksiz Caddesi bağlantısı ve Dilek Mahallesi ile Şehir Mezarlığı yoluna bağlantılar da bu yolla sağlanacaktır. Diğer taraftan tren yolu ile birlikte Topsöğüt’ten Sivas Caddesi’ne bağlanacak. Aşağısında da Kuzey Çevre yoluna bağlanan büyük bir yol arteri ağı yapılıyor. Dolayısıyla bu çalışmalar Malatya'nın geleceğine ve gelecek yüzyıllarına hükmedecek.
Malatya'da şimdiye kadar hiç alternatif yolu olmayan bir şehirdi. Şehrimizin tek ana bulvarı olan, aksı olan, uluslararası ve şehirlerarası yolu olan ve Malatya'nın da ana caddesi olan İnönü Caddesi, Atatürk Caddesi, Kışla Caddesi’nin hem üstte hem de güneyinde yeni alternatif yollar yapılarak, bu şehrimizin trafik anlamında rahatlatılması için büyük gayretler gösteriyoruz. Bizim için mevsimler çok da önemli değil. Gece gündüz demeden bütün ekiplerimiz sahanın her tarafında yoğun bir çalışma içerisindeler. Bu yol aynı zamanda 50 metrelik bir yoldur. Bu yolun bir taraftan ışıklandırmaları, bir taraftan bisiklet yolları, bir taraftan orta refüj ve aydınlatmalarıyla beraber hakikaten şehrimizin güzide, mümtaz bir yol ağı şeklinde hizmet edecektir. Bu çalışmaların Malatya'mıza, bölgemize ve bölge şehirlerimize hayırlı uğurlu olmasını temenni ediyorum” açıklamalarında bulundu.
Kaynak: HABER MERKEZİ
Yorumlar
Ümit 73 - 2003 de malatya ya geldim
O zaman dolaşırken birkaç yerden dozer geçmiş ince bi yol açmıştı
Akrabalara sordum bu ne diye
Çevreyolu açılıyor dediler
Sene 2023
20 yıl geçti ve 20 yıldır dantel ile örülseydi iğne oyası ile olsaydı bu yol bitmişti
Halen ne zaman biteceği belirsiz
Halaya devam yiyenlere selam
Allah biran önce beni kurtarsın bu şehirden
Buradan olmaz
Malatya44 - Reis herşeyin de üstüne nasıl konuyorsun helal valla. Çevre yollarını belediyeler mi yapar yoksa karayolları mı? Hele bir de hele.
Kadir Kata - Kadir kara yalandan kim ölmüş 6 şubattan beriiçmesum yok kapının önü anYolyok bukadardayalan olmaz be başkan
Onur Ozky - Torunlarımıza yetisirmi siz ondan haber verin
Anca reklam
Saim yılmazer - Helal olsun Başkan.
Destan şehir Malatya'ya destan yazıyorsunuz.
Değerlendirme kabiliyeti olanlar, geçmiş dönemlerle mukayese etsin. Sezarın hakkını ,sezara vermeli.
Saim Yılmazer - Helal olsun Başkan.
Destan şehir Malatya'ya ,destan yazıyorsunuz.
Değerlendirme kabiliyeti olanlar, geçmiş dönemlerle mukayese etsin.
Ayfer - Tabi az yedi diyerlerinden ondandır biraz dahsa yemesi lazim
Nalan Şimşek - Yapmışken sağlam yapın bari köprü ve viyadükler çöküyor şahnahan civarında yapılan köprü sürekli tadilatta. Köprü ve viyadüklerde çökme olur mu? Malatya da oluyor beylerderesi viyadüĝü Allah a emanet her gün oradan binlerce araç geçiyor.Her iki köprüde sıkıntılı kaç kişinin canına mal olacak .Düzgün yapılması için birilerinin ölmesi mi gerekiyor.
Bülent - Hikayeyi bırakıp, kuzey çevreyolu ne zaman bitecek, şehir içi be zaman rahatlayacak, onu açıklasanız iyi olur. Başka şehirler 2 . 3. Çevre yolunu yapıyor.
Rauf - Malesef bu yol da gidiş ve gelişi ikişer şerit. Birkaç yıl sonra bu yol trafik yoğunluğunu kaldıramayacak ve yolun etrafı müsaitken neden üç hatta dörder şeritli yapılmadı diye hayıflanacağız. Malesef vizyonumuz bu kadar