Yeni nesil çalışan esenliği platformu Wellbees tarafından beşinci kez düzenlenen global adım yarışması Wellbees Challenge tamamlandı. Avustralya’dan Mozambik’e kadar 44 ülkede faaliyet gösteren 65 şirketin katıldığı yarışma büyük ilgi gördü ve 4 bin 801 çalışanla rekor katılım sağlandı. Wellbees, toplam 638,9 milyon adım atılan yarışmaya katılan her şirket adına UNICEF Türkiye Milli Komitesi aracılığıyla deprem bölgesindeki çocuklar için bağışta bulundu. Deprem bölgesindeki 620 çocuğun bir aylık temizlik ve hijyen malzemeleri ihtiyacı karşılandı. Yarışmada en çok adım atan şirket İngiltere merkezli Red Carnation Hotels olurken, Türkiye’den katılan şirketler arasında ise ilk sırayı Akbank aldı.
“ŞİRKETLER ÇALIŞANLARIN RUH HALİ İÇİN YARIŞMA TALEP EDİYOR”
Ulusal ve uluslararası şirketlerden gelen talep üzerine iki ayda ikinci kez adım yarışması düzenlediklerini söyleyen Wellbees CEO’su Melis Abacıoğlu, “Dünya ve ülkemiz ekonomik gelişmeler, jeopolitik gerilimler, iklim krizi ve afetlerin etkisiyle zor bir dönemden geçiyor. Bu durum hiç kuşkusuz çalışanların ruh hallerini de etkiliyor. Şirketler bu nedenle bu dönemde esenlik çalışmalarına hız kazandırdı. Biz de gerek adım sayısını artırdığı için fiziken gerekse sosyal iyiliğe dönüştüğü için mental olarak iyi hissettiren adım yarışmamızı, şirketlerden gelen yoğun talep üzerine bu yıl bir kez daha düzenledik. Çalışan sayısı bakımından ulaştığımız rekor katılım da bu talebin ne kadar haklı olduğunu gösterdi. Öyle ki 500 milyon adım hedeflediğimiz yarışmada tam 638,9 milyon adım atıldı” dedi.
“DEPREM FELAKETİYLE BİRLİKTE BAĞIŞ KURGUMUZU DEĞİŞTİRDİK”
Türkiye’yi sarsan deprem felaketinin ardından bağış kurgusunda değişiklik yaptıklarını belirten Abacıoğlu, “Geçmiş dönemdeki yarışmalarımızda yalnızca algoritma ile belirlediğimiz adım hedeflerine ulaşan şirketler adına bağış yapıyorduk. Ancak deprem felaketinin ardından yarışmaya katılan her şirket adına bağış yapmaya başladık. Mart ayındaki yarışma için yaptığımız bağış, UNICEF’in deprem bölgesindeki çalışmalarını desteklemek için kullanıldı. Son yarışmamızdaki bağışla ise 620 çocuğun bir aylık temizlik ve hijyen ihtiyaçları karşılandı. Buna katkı sağlayan tüm şirket ve çalışanlara teşekkür ediyoruz” diye konuştu.
Kaynak: İHA